Of to Sollentuna...

2009-12-13 @ 13:58:58

Idag så ska jag åka till vallen och träna med Sollentuna/Ulriksdal i dam, eftersom det är match imorgon. Jag är ju utlånad till Ulriksdals damlag och vi ska spela första matchen imorgon. Det ska bli superkul tycker jag, premiär i dam! I helgen kom dock en liten överaskning, nämligen att tre av mina ordinarie lagkompisar (från JSK) ska lånas ut till Sollentuna = vi ska spela MOT varandra! Hoppsan :O
Det kommer bli weird, men ändå superbra för dom att få spela på en högre nivå =D  
Jag har faktiskt inte planerat något annat än träningen idag, ska plugga lite tror jag. Inte mycket kvar i skolan nu. Bara ett läxförhör och en inlämning typ. =D

Igår var jag på julmarknad på Skansen! Det var mysigt men liiite kallt :P Och det snöade!! Äntligen!! Jag längtar verkligen tills snön lägger sig så att man kan leka =D Plus att det är såå myckt finare med snö!

Nu ska jag gå och packa trunken! >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0