Snöstorm och JULLOV!!

2009-12-18 @ 14:38:03
Äntligen lov! Har precis kommit hem från avslutningen xD Jag ska dock börja lovet med plugg... I know, boooring! Men jag vet att jag inte kommer sätta mig och plugga mitt i lovet så det är bättre att göra det nu på en gång. Hade typ glömt bort samhällsinlämningen så den måste göras och slutfinishen på historiauppsatsen!
Sen blir det nog en sväng in till stan...har bara köpt TVÅ julklappar hittills.
Igår var det ju, som ni säkert redan vet, snökaos i sthlms området... JAg vaknade av att mamma kom in i mitt rum och började skrika "när går din buss och vilket tåg ska du ta?? det är massa snö ute...vi kmr inte ut med bilen bla bla bla..." Till sist fick jag skjuts till tågen, som faktiskt bara var ett par minuter sena.
Men sen efter skolan skulle jag ju hem till Carolin... Och då var jag tvungen att ta bussen från Tumba centrum - men alla bussar var inställda pga vädret! 
Meningen var ju att vi skulle åka in till kungsan och rädda-radion-konserten som började kl 17. Men vi blev lite sena och när vi kom dit (typ kl 19) så var det inte en kotte där... Helt tomt asså!! Vi kom fram till att vi kom försent... Synd :( Men vi gick och kollade på skor (och blev glada igen) och sen åt vi i kungshallen och åkte hem... Då hade bussarna börjat gå igen :P
Så jag har inte rikigt hunnit njuta av snön än, mest blivit irriterad...!
Snart ska jag åka och hämta mina vinterskor och väska, med nessesär och sånt, som jag lämnade kvar hos Carolin, sen ska jag dra med mig nån och ha snöbollskrig (a) xD

Hoppas alla får en toppenstart på lovet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0