PMS...

2009-10-14 @ 21:44:10
Dagen började inte direkt perfekt... försov mig och när jag vaknade och fattade de fick jag typ panik! Men iaf när jag kom till skolan så hade vi svenska och sedan civilrätt. På civilrätten var vi i datasalen och kollade massa juridik-sidor på nätet... :P Fick massa inloggningsuppgifter till bl.a Rättsnätet & Alex (nått författarlexikon...) 
Nu har jag gått igenom min engelska redovisning, ska redovisa imorgon. Vi har gjort ett projekt om ett eget företag (alltså påhittat) som vi ska berätta om... Mitt heter BlondMe och jag har värsta blond-propaganan ;P Kmr bli kul tror jag...! Wish me luck =D 

Jaa, mitt smeknamn ja... PMS, ska utveckla det lite. Det är faktiskt ganska nytt, fick det av mina nya klasskompisar eftersom jag inte hade något speciellt smeknamn (och alla var tvungna att ha ett tydligen). Nu tänker ni antingen hur blir det PMS av Annika eller vad gjorde Annika vid det tillfället då smeknamnet bildades!? Jo ni förstår, en av mina lagkompisar kallar mig alltid Pannika och då kom vi på att det liknar pannkakor. PMS står för Pannkakor Med Sylt, så är det med det...
Have a najs evening people!

Måste fixa designen till bloggen snart...!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0