God morgon!

2010-04-01 @ 07:21:01
Jag råkade visst gå upp lite förtidigt... Blev klar typ en halvtimme innan vi ska åka :P

Jag ska iaf försöka plugga lite historia, har prov nu på morgonen... Jag gillar inte att ha prov före 9, jag är som en zombie på morgonen :P

Efter skolan (TG måste vara den enda skolan som har hel-dag, asså vanlig skoldag, idag...) så ska jag till frisör och klippa håret, får se hur det blir, har inte bestämt än ;) 
Och så känner jag att jag håller på att bli förkyld! Usch >.< Lagom till lovet och allt.... de gilar vi inte :'(

Jaja, nu ska jag plugga! See you ;D
Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: joo vi måste ses på lovet!! Ska bara försöka få lite ordning på vad som händer under lovet men hör av mig så fort jag vet :) puss å kram <3

2010-04-01 @ 10:43:58
URL: http://karkulahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0