Jag har fått påskägg!

2010-04-03 @ 13:32:42

GLAD PÅSK!!

Jag gillar
påsken! Jag har blivit frisk, fått påskägg, det är soligt och fint ute och nu ska vi till mormor och morfar och äta påskmat (nackdelen med påsk iof...) och då får jag träffa mina söta underbara småkusiner :D

Kan det bli bättre?? Svar: Nej.

Jag har ägnat stora delar av morgonen till att reta syrran eftersom hon fick tråkiga små klistermärken i sitt Kinderägg medans jag fick en Happy Hippo! ;D Asså en liten Hip-hop flodhäst (a) supergullig!


Söt va?! Haha xD

Hoppas att ni får en mysig, mumsig, trevlig påskafton! <3

Kommentarer
Postat av: Alva

bla bla bla, du fick i alla fall inte disco-tjejen! HA!

2010-04-09 @ 11:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0