Släktkalas

2010-08-08 @ 23:33:27

Idag firade vi morfars 75-års dag, så hela släkten har varit här.. Jag har inte särskilt stor släkt iof :P Har tex bara två kusiner.. Men jag har ganska många sysslingar. Mammas kusin har nyligen (14:e juli) fått en liten pojke som kom och stal uppmärksamheten från morfar lite.. Han var otroligt söt! Sötaste babyn någonsin faktiskt!
Han var ju tydligen lik mig (som baby alltså) så det är inte så konstigt :P
Så vi har gått omkring och burit på och gullat med honom hela dagen.. Kunde inte slita blicken från honom liksom!

Bilder från dagen:


Morfars tärta!

Farmor, morfar, mormor och farfar :)

Jag blev ju inte superbra på bilden men..ni kan ju kolla på sötnosen Albin ist ;D

Son sagt, kunde inte slita blicken :P En annan (lite äldre) syssling Lisa med Albin och jag

Lisa och Albin, sockersöta båda två :)

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Alva

nänä, inga bilder på mig och albin, skit i de bara :(

2010-08-11 @ 10:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0