som ett oskrivet pappersark

2010-01-02 @ 18:34:59

2010
N
u är vi äntligen här! 2010 ligger framför oss som ett oupptäckt mysterium, fyllt av möjligheter...!
Har inte hunnit uppdatera de senaste dagarna. Det får bli ett nyårslöfte, att uppdatera mera :)
Annars så är nyårlöftet att ta hand om mitt hår. Låter kanske konstigt, men jag måste! Jag är en sån människa som hatar balsam...och gillar att tortera mitt hår med att platta, locka, tuppera (eller låta kompisar göra de) och föna etc... Så från och med nu blir det värmeskyddande hårprodukter och inpackningar varje vecka =D

Vad ser ni fram emot år 2010?
Jag kommer först tillbringa en termin tillsammans med min glädjespridande klass, förhoppningsvis blir det en resa till Paris med franskagruppen. SM i ringette, då jag spelar i tre olika lag (mycket matcher). Börja övningsköra (Hjälp!!) Sen skulle jag vilja åka tillbaka till familjen jag bodde hos i England + semester med familjen, förmodligen till Frankrike eller Grekland. Andra året på gymnasiet börjar och likaså ringette säsongen med ett kommande VM i Finland... Förhoppningsvis hittar jag ett kvälls- och helg-jobb oxå, lär behövas till resorna... Plus mycket mer, så klart!

Nyårsaftonen spenderades med familjen, grannarna och vänner. Supermys med massa mat, fyverkerier, skratt... och glitter! (det hör nyår till)
Bilder kommer snart!

Idag har jag varit inne i sthlm med Emilia, Lulu och Alice och shoppat! Jeans och två linnen rikare... Endast 450 kr fattigare. Älska rea! =D

Carpe diem på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0