Patetiskt

2010-07-02 @ 17:44:22

Det är fredag. Klockan är halv sex. Jag är kvar på jobbet. Själv. Alla andra är förnuftiga och åker hem och njuter av att fira helg..


Vet inte varför jag är kvar här. Eller jo, jag väntar på pappa (sommarjobbar på hans jobb) som typ är sist kvar på kontoret..
Men jag vet inte varför han är det eftersom han sa att vi skulle åka tidigare idag, typ tre..(jag tyckte inte det lät som en bra idé eftersom jag vill jobba så mkt som möjligt - timlön, hihi).

Usch! Jag kommer bli en sån där patetsik människa som jobbar 24/7. En arbetsnarkoman..
Jag har bara ett sommarjobb men ändå är jag kvar sist på avdelningen och tänker "bara det här, sen kan jag åka.."

Hemskt!

Kom just på att jag skulle kunna gått ut och satt mig i solen och väntat. Smart att komma på det när man ska åka hem :P

Btw så kan jag bverätta att jag hade med mig en kladdkaka idag och bjöd på. Det var uppskattat kan man säga ;D They love me!

Nej nu ska jag dra med mig pappa hem, det är verkligen inte acceptabelt att vara kvar så här länge på en fredag!

>.<

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, själv bakade jag chokladmuffins och hade med mig till jobbet idag. Också väldigt uppskattat xD



<3

2010-07-02 @ 19:45:16
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0