Avsked

2010-06-01 @ 16:36:28

Hej, jag var tvungen att springa till bussen imorse.. Inte kul!
Men iaf, när jag kom till skolan så tvingade jag Ida och Lulu att följa med till ica och köpa frukt och juice. Men de hade ingen fräsch frukt så vi köpte jordgubbar ist och Pago ACE-juice. Gott det med :)

Idag hade jag två svåra avsked.. :(

Vi hade vår sista engelska lektion med vår nuvarande lärare (som vi inte kommer ha nästa år) och kollade på film. Typ "Spaceball" eller nått.. Helt sjuk film :P
Och så hade Fika bakat kladdkaka igen (MUMS!) Mkt trevligt.. Men halva klassen drog innan lektionen slutade så vi fick inget rikigt avslut med Camilla (läraren).. :(

Sen så hade vi civilrätt.. :'( ..vad ska jag säga..?
Vår lärare ska ju sluta (skrev om det för typ 2 veckor sen) och hela klassen är jätteledsna över det. Han är våran bästa lärare och det är jättetråkigt att vi inte ska ha honom igen.
Idag var det sista lektionen och vi hade samlat ihop pengar och köpt avskedspresent till honom. Han fick superfina blommor, en chokladask och en vinflaska.
Och han blev jätteglad över det och.. började gråta! Och sen började typ hela klassen gråta..
Sorgligt!

Blev ingen fika med Olivia för hon var tvungen att plugga.. Men vi har ju hela sommaren på oss sen :)

Om ett tag ska jag iväg till vallen på landslagsträning. Ska möta Josse på centralen om en timme.. xD

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0