J***a "Service Level Agreements"

2010-06-28 @ 23:12:16

Gaaah! Så kände jag idag på jobbet. Jag hade suttit hela förmiddagen och skannat in alla Service Level Agreements, alltså DeLavals interna avtal. Då kom min handledare och talade om för mig att det var ganska onödigt att jag satt och höll på med de eftersom de är identiska allihopa! Så jag kunde ju fortsätta med alla andra avtal ist och göra de här om jag fick tid över..
Så jag hade alltså tillbringat en halv arbetsdag med något fullkomligt onödigt! :(

Efter det blev jag riktigt irriterad och typ dog lite vid datan.. Så jag tvingade Fika, Felicia och Lulu att komma till Södertälje och tjocka vid maren efter jobbet. Gick inte särskilt bra, Lulu och Fika dissade..

Men jag och Felicia styrde iaf kosan mot Mc'Donalds och åt mat och sedan glass på bryggan. Mys!

Well, time for bed! Good night lowers ;D

Btw, gillas att Brasilien vann mot Chile, eftersom jag tipsat de som vinnare på jobbet *.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0