Shopaholic

2010-06-16 @ 13:41:49
Hiss: Solen!!
Otroligt mys, ska ligga o läsa tills jag ska iväg på träning. Sweet! Hoppas även på en liten bränna, men man ska inte hoppas på för mkt. Jag tillhör nämligen inte de som blir pepparkakor efter bara några timmars solning.. Jag blev knappt brun efter 3 veckor i Brasilien, illa!

Diss: Shopaholic-böckerna.
Asså själva böckerna är superbra, älskar dem! Men jag klarar inte av att läsa en bok med en miljon ursäkter och anledningar till att shoppa, jag har tillräckligt många egna.. *shoppingsugen* Men jag måste spara pengar till sommarens äventyr såå.. ajöss med de böckerna för ett tag!

Ska ta och leta fram några andra böcker ist. Jag har typ 10 böcker i min bokhylla som jag inte ens öppnat en enda gång.. Och typ lika många som jag börjat läsa men aldrig läst klart :P
Håller typ alltid på med minst 3 st samtidigt :P

Ska nog ta "Anybody out there" av Marian Keyes, "Den jag ville ha" av Sheila O'Flanagan eller "Människohamn" av John Ajvide Lindqvist :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0