Se upp i backen tusen hål i nacken ;D

2010-03-15 @ 21:47:22

Ett tag sen sist! Jag har haft fullt upp hela helgen - ringette, middag + melodifestival, hänga med Carro och så lite mer ringette!
Först och främst så tänkte jag delge er om att jag tycker att Anna Bergendahl (hon som vann melodifestivalen) är konstig och inte värd att vinna melodifestivalen, gillar varken låten eller henne! Däremot så var Salem al Fakir (och Björn Gustafsson <3) i absolut världsklass!! Varför tänker inte alla som jag, jag har ju så bra åsikter... ;)

Idag så var jag i Romme, för första gången, med skolan. Det var superkul! Men tyvärr så är jag, och kommer vara hela dagen imorgon oxå, supertrött! Bussen åkte från skolan 06.30 så jag var tvungen att pallra mig upp runt 5 :P

Nu ska jag sova! Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0