Helgen

2010-05-23 @ 21:01:22
Hejsan! Har haft fullt upp i helgen så jag har inte hunnit uppdatera. Har hur som helst haft en toppenhelg! Den bästa på länge :) ...fast nu när jag tänker på de så är varje helg awesome så sitt egna sätt... :P 

I fredags var vi (jag, Felicia, Lulu, Alice, Fika och Fikas kompisar) i kungsan på Rix fm-festival - AMAZING! säger jag bara :D 
Har en liten crush på Eric Saade :) <3 såå söt! 

Batteriet på min kamera tog slut typ på en gång...så jag har inte särskilt många bilder :/
(Fika skulle du vara så vänlig och skicka dina till mig?? :D)

<3

Lördagen spenderades med fina Caroline och Syrran. Först lite shopping (snarare suktande eftersom jag är lite halvt pank för tillfället). På kvällen kom Carro och hennes far över och hade BBQ-fest med oss :)
Senare på kvällen så blev vi nästan uppätna av myggor så vi förflyttade oss in till teven och kollade på The ulgy truth, Ice Age 1 & 2, lyckad kväll!

Syrran och Caroline <3

Dagen har tillbringats SL = SminkLös! Alltså en slö-dag... Rätt så skönt det oxå! Jag sov till 12, åt frukost, kollade lite på teve och pluggade. Sen så kom Carro och Syrran och hjälpte mig med mitt bildprojekt, asså fler sko-foton (a)
Superfina blev de! Ett litet smakprov:

Mina favvo-heels ;D

Nu: Dusch!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0