Illa Annika!

2010-05-20 @ 23:04:17
Hej på er! Nu ska jag berätta för er vad som hände idag. Denna mysiga, softa och otroligt varma (sommarvärme!) dag!

Jo jag åkte till skolan på morgonen men då jag kom dit visade det sig att lektionen var inställd. Då tänker jag "jag åker och plugga i Södertälje ett tag" (hade håltimme tills 12, klockan va typ 9...) Så jag tar med mig datorn och kollegieblock och sätter mig på tåget och läser en tidning på väg till S-tälje... Sen så kliver jag av tåget med tidningen...! JAG GLÖMDE DATORN PÅ PENDELN, OCH KOMMER PÅ DE PRECIS DÅ TÅGET RULLAR IVÄG!! Snacka om att jag fick panik! :O
Jag började ringa SL och typ förbereda mig på att den var borta... jag hade nämligen, smart nog, inget namn på den. Inte ens på blocket :P 

Sen så åker jag till skolan och har bild och sen historia (fast jag egentligen ville åka hem och gråta :'( buhu!)
Men då så säger min lärare "Annika, du skulle gå ner till expeditionen. Det var nån som hade hittat din dator tror jag..."
JAG FICK TILLBAKA MIN DATOR! Tack vare ett papper i kollegieblocket som det stod Tumba Gymnasium och min lärares namn på! Det var en kille som hade gått på i Södertälje (där jag gick av) och hittat den och ringde skolan. Asså om det fanns flera såna människor som han så skulle världens bli bättre, I'm telling you!
Snacka tur! Otroligt :D:D:D:D


Thanks to this! Det var det här pappret som gjorde att jag fick tillbaka min dator :)

Sen så åkte jag till Sollentuna och tränade med landslaget. Det var kul! Fick lite info om VM och breddsatsningen och hur de ska lägga upp träningen och massa sånt! Den här säsongen (som började idag) kommer bli otroligt roligt men jobbig... Kommer bli mycket träningar och mycket åka upp till Sollentuna mm.
Men det gillas!
Det ända som är lite tråkigt är att jag inte kommer hinna träna lika mycket med laget (JSK). Eftersom vi har/kommer ha så många träningar med landslaget...

Nä, nu ska jag sova! Behövs efter denna ansträngande dag... Imorrn är det NP i matte och sen Rix fm festival! xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0