Mors dag

2010-05-30 @ 21:06:57
Hejsan allihopa! Idag är det morsdag och traditionsenligt betyder det gratta mamma, gratta mormor och gratta farmor (i den ordningen!) Så syrran väckte mig (för) tidigt för att vi skulle överlämna en present till vår kära mor. Hon fick choklad och en nyckelring med texten "Families are like fudge, mostly sweet with a few nuts", gillade den grymt!

Sedan blev det lite solning på gräsmattan med syrran, mys! Enormt somrigt väder idag! Gillas ;D

Åkte till mormor och fikade. Vår moster var där, och eftersom hon är min gudmor så grattade jag henne oxå ;)
Sedan bar det av mot farmor på middag! (Tjockis-dag!)

Och så har jag äntligen gjort klart mina bilder, ska lämna de till bildläraren imorgon :) Riktigt nöjd med mitt Sko-collage :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0