Sen dagens outfit...

2010-05-18 @ 22:51:29

Så här ser det ut idag, detta var det jag skulle gjort idag... Jaa, jag har iaf gjort 1 av punkterna.

Tisdag:
- Göra lyrikanalys och skriva minst 3 dikter (SvA) CHECK!
- Göra konfliktanalys på Koreakriget (HiA) Haha!
- Träning på Sollentunavallen med landslaget kl. 19-20

Träningen hann jag inte med, gjorde svenskan (som jag faktiskt är klar med, unbelievable!) och sen så skulle kah börja med historian och kom på att jag inte hade arbetsbeskrivningen hemma och kunde inte ladda ner den från vklass. Så jag frågade Felicia om hon kunde tala om för mig vad man skulle göra men hon orkade typ inte och sa att jag ändå inte kommer göra den så att jag skulle göra den imorrn ist. Dåligt inflytande och elakt (varför tror du att jag inte skulle ha gjort den?! :P)


Kände mig lite förkyld idag... Kanske pollen? Jag är ju allergisk mot de kom jag på :P

Imorgon börjar jag 8 så jag måste typ åka hemifrån 7.20 :O
Ska lägga mig nu. Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, 1. Jag hade inte pappret hemma.

2. Du skulle inte ha gjort den.



xD

2010-05-19 @ 22:40:49
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0