Första advent

2010-11-28 @ 18:38:57
Ojojoj, redan dags att tända första ljuset! Nu blev jag stressad inför julen.. :P Julklappar ska införskaffas, skolan ska avslutas, jobb ska fixas (förhoppningsvis iaf) och huset ska städas. Men det är så mysigt så det gör inget :D

Idag så spelade vi träningsmatch mot ett av JSKs hockeylag, eftersom våran match mot Kista blev inställd. Vi gav boysen från team 99 en lektion i ringette på 3x20 min. Det blev 21-1 till oss, men de var väldigt bra. De var dels yngre än oss och de hade aldrig spelat ringette förut (även om jag personligen tror att några av dem tränat lite i smyg..). 

Just det, hockeymatchen som jag var på igår slutade 6-2 till SSK! *happyface* Efter matchen så åkte jag, syrran och Carro hem till oss och åt tacos och kollade på No reservations, asmysig film, och Sex and the city 2 ;D Myspys!



Nä, nu väntar At your service - min Engelsk Affärskommunikationbok. Har prov imorgon, help!
Ha en fin advent på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0