Inte riktigt min dag..

2010-10-25 @ 20:39:25
Alltså allt är emot mig idag! Är trött som en björn, har ont som f*n (kvinnliga besvär) och har haft massa jobbiga lektioner..! Till råga på allt så har jag latinprov imorgon, H-J-Ä-L-P-! 
Jag kan inte ett skit till provet, I'm so screwed :/

Jag hade tänkt skippa träningen och plugga istället men jag kom på att det är ca en vecka kvar tills vi drar till Finland med breddsatsningen så jag valde ringette före latin.. :P

Dessutom så är det min tur att baka till latinen (vi har bestämt att alla i klassen ska baka något till eftermiddags-passet eftersom det är ca 3 timmar) Jag bara undrar, när ska jag baka?!
Plugget måste ju faktiskt gå före kakor..
Om jag nu får tid, så blir det nog en kladdkaka, funkar alltid :D Och jag har redan insett att jag knappast kommer kunna slå Idas brownies, Felicias chokladmuffins eller Linnéas chokladtårta..
Och ja, alla gör något med choklad! Ska väl tilläggas att det är en klass full med tjejer, bara två killar som får stå ut med våra tjejsnack, PMS-utbrott och flummiga skrattanfall..

Nu måste jag plugga som f*n! See ya later, aligator ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0