Kaffestugan

2010-10-14 @ 18:52:58
God kväll! Jag fryser, äter piggelin och pluggar franska.. Trevligt värre ;D
För övrigt så hade jag prov imorse i Straffrätt. Det var typ det lättaste provet jag någonsin gjort..! Sjukt :P Kanske ska ta och bli jurist iaf.. Hmm.. Nått att tänka på ;) 
Sen så var jag och Alina superduktiga på idrotten, vi orienterade i skogen.. Ja, vi kom fram tillslut iaf :) Smörade lite med landslagsträningarna lite för läraren oxå.. :P Vi ska åka skridskor nästa vecka, på idrotten asså. 

Efter skolan så kände jag och Felicia att vi behövde en fika så vi tvingade med Lulu till Rönninge Kaffestuga, myyyys! Satt där ett tag och babblade och åt god kladdkaka (a)
Franskaplugg var det..

Hos Felicia i fredags.. Hihi x)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0