Kanelbullens dag!

2010-10-04 @ 17:57:53
Idag är det kanelbullens dag! När jag gick på Rosenborg (min högstadieskola) så var det en oerhört viktig dag, den firades stort! Haha xD Nu kom jag faktiskt inte ihåg att det var kanelbullens dag förens jag fick det berättat för mig i skolan.. Illa!
Efter skolan så gick jag och köpte en Pressbyrå-bulle att fira med! Den var god :)

För övrigt så var skoldagen seg och innehöll två prov - affärskommunikation engelska och matte.. Blää! Matten gick skit! Hoppas på att engelskan gick bra iaf :)
Typ det som hänt idag.. Fika har färgat sitt underhår rosa! Awesome :D

Nu har jag precis avnjutit en ensam middag bestående av pyttipanna dränkt i ketchup, valet stod emellan pyttipannan och fiskpinnar.. Är jag inte en riktig gourment?! Min kära syster är på träning med laget i Järna med mamma och pappa jobbar. Tråkigt att vara själv men det är nog tur för dom att de inte är här, är otroligt trött och fryser rumpan av mig vilket resulterar i oerhört dåligt och lättretligt humör..
Om 40 min ska jag bege mig mot AIK-hallen.. Sent och segt men whatevah, jag har studiedag imorgon!



Over and out!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0