Socker i pannkakssmeten?

2010-10-19 @ 19:37:32
Hejsan! Gårdagen var mycket konstig. Jag gick till skolan (allt var som vanligt) och hade Affärskommunikation Engelska. Sen så blev jag typ yr och mådde illa så jag åkte hem och sov massa. Sen mådde jag bra igen.. Wierd!
På kvällen så åkte jag till JSK-träningen, alldeles för länge sen jag var där! Har saknat laget massa. Puss på er alla underbara JSKare <3

Idag så
hade jag latin, franska, straffrätt och mer latin.. En riktig nine-to-five-dag faktiskt :)
Latin är sjukt svårt, vi har prov om en vecka och jag fattar ingenting! Kommer faila hårt på provet!! :(
Men franskan var desto trevligare, vi spelade ett spel om länder typ, det var kul och bara sånt som man kunde. :) Fast vi har prov på fredag så franskan är ju inte superkul ändå -.-'
På straffrätten så pratade vi om sexualbrott, ja.. liiite jobbigt för läraren kanske.. :P
Och sen var det bara 2 timmar och 40 min latin kvar.. Som tur var hade Ida bakat, brownies med glasyr! Mumsigt säger jag bara..!

Sen så måste jag bara få uttrycka min åsikt om pannkakor.. Vi har haft en låång diskusion om det bland mina vänner. Många har socker i smeten, okej. Alltså det är bar konstigt tycker jag, socker har man pannkakorna - tycker jag! Men det är inte det som är det konstigaste, utan att folk har socker (igen) på de redan sockrade pannkakorna.. Och sylt!!!! Socker, socker och sylt! Hallå konstigt!
Jag förstår inte..
Kommentarer
Postat av: Felicia

Asså, det är verkligen inte konstigt! Och jag äter det som efterrätt, du glömmer det hela tiden xD Vi äter inte pannkakor som middag!

2010-10-19 @ 22:26:33
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0