Tröttheten

2010-10-11 @ 16:47:44

Goddagens! Är typ sjuuuuuuuuuuukt trött idag. Det är typ det jag har att säga.. Helt okej skoldag, förutom tröttheten. Hade Affärskommunikation engelska imorse och det är alltid trevligt! Det känns som att det är det enda motiverande och utmanande just nu :D
Sen så kom jag på att jag skulle ha redovisning på svenskan om Världsspråken, shit! Blev oförberett och inte alls bra! Men whatever?!

Felicia Petterssons fina bild! Skolans korridor..

Kom hem nyligen och ska väl ta och plugga lite innan det är dags att laga mat och sen bege sig till Solna Is igen :P Varför variera sig när man kan göra samma sak hela tiden?!

Imorgon så ska jag till Södertörns Tingsrätt med klassen, ska bli intressant. Jag har aldrig varit på en rättegång förut. Blir förmodligen grovt bedrägeri och misshandel och ofredande tror jag, vi får välja själva.

Skönt att slippa skolan för en dag oxå ;D

Nä, plugg var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0