Skolfoto

2010-09-28 @ 19:05:42
Idag hade vi skolfoto, blää typ :P Klädpanik imorse då jag även försov mig en halvtimme :(
Gick ganska bra iaf. Hade som tur var mycket kläder att välja på :) Dock så var vi bara 12 st på fotot, enbart tjejer och utan mentor.. :P Haha!

Började 10.40 med Franska, efter mycket tågtrassel (Hata SL och att de bygger i Södertälje hamn!). Sen har jag haft Straffrätt och Latin. Skolfotot var under latinen så jag behövde inte sitta i 2 timmar och 40 min, najs! Dock så fattade jag inte ett skit när jag kom tillbaka till lektionen.. :S

Ikväll blir det ingen träning, landslaget har fys i Sollentunas simhall.. Inte superpepp på simskola så jag stannar hemma ist. Ska plugga lite, behövs :P

Nu ska jag äta upp min piggelin och börja jämföra Sveriges statsskick med Schweiz..  Later!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0