ABC..?

2011-04-04 @ 16:26:56
Nu är skoldagen avklarad. Överlevde knappt. But luckly for you, I survived! Dagen har inte varit särskilt intressant, svenskan blev inställd. Dessutom gick hela förmiddagen åt till en utfrågning av Felicias helgsäventyr, intresting må jag säga! Dock var hon irriterande hemlighetsfull, what's the deal girl?

Ikväll har barmarksträningen (fysen) premiär! Yeeeey.. Nej. Inte så pepp :P Men jag får träffa laget så man ska väl inte klaga :) Innan dess ska jag hinna skriva klart ett "paper" om Relations between the sexes i engelska och plugga på Livräddning till idrottsprovet imorgon (som jag totalt glömt bort :O). Later!
Kommentarer
Postat av: Fika

Jag veeeeeeeet varför hon är hemlighetsfull... ;D

2011-04-04 @ 17:57:49
URL: http://outoftheclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0