Design

2011-01-06 @ 01:36:07

Bloggen är inte sig lik, Felicia fixade till den idag och jag är nöjd! Hon är bara bäst!
Hon fick ett memory-stick men massa bilder på (inte bara förslag till bloggen utan alla bilder med "våra" minnen - allt vi gjort tillsammans typ) Det var iaf många bilder att välja mellan. Sen så hade jag bara lite önskemål om rubriken (att den skulle vara centrerad) och textstilen (do you like it? det ät min favorit iaf) sen så fick hon fria händer..

Och det otroliga är att hon valde min absoluta favoritbild till headern! Bilden är tagen i Paris, en av mina favoritstäder, av min kompis Alexander Runhellen. And I just love it! 
Alltså egentligen är det kanske inte jättekonstigt att hon tog den, jag menar den är ju fin och så.. Men det är just det att hon visste att den skulle passa mig. Vi har blivit så bra vänner så det känns som att vi vet allt om varandra.

Vad jag försöker få fram är att det är så kul att vi (nya klasskompisarna, som faktiskt inte är nya längre) har kommit varandra så nära att det känns som att vi alltid känt varandra.
Lulu och jag har gått i samma klass sen ettan (i lågstadiet) och visst vi har ju minnen och sånt men annars känns det som att jag känner alla andra lika mycket som jag känner henne.. Vi har mycket gemensamt men är också väldigt olika men vi respekterar varandra för de vi är, trots att alla är helt sjuka på sitt sätt (och vi mobbar alltid varandra för det). Konstigt kanske men fabulous!

Älskar er
Är så glad att ni finns!

Kommentarer
Postat av: Fika

Älskar dig med Blondie!<3

2011-01-06 @ 02:01:55
URL: http://outoftheclouds.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vi är bäst, helt enkelt :)

2011-01-06 @ 22:10:42
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0