Filmstaden Söder

2011-01-28 @ 23:04:50

Ska sova alldeles strax, japp klockan 23 en fredag. Som vanligt tränar jag småskitarna på lördagsmornarna så tidiga fredagar blir det.
Dagen har iaf varit mycket mysig. Dock så blödde jag näsblod imorse så jag missade bussen och därmed första lektionen (man kan ju inte springa till bussen blev blod sprutande ur näsan..!), men annars var den mysig :D Hade bara två lektioner och sedan var det heeeeelg!

Följde med Felicia hem, vi slängde oss i soffan och fikade samt drömde om studenten och framtiden! Tills vi var tvungna att gå till tåget och möta upp Carina.
Det blev presentshopping till Felicias mamma (och mer drömmande om framtiden - vill ha en egen lägenhet NU), vi mötte upp Alice och senare Fika, Lulu och Linnéa vid Söderhallarna, middag på Burger King (oh yes, we cheated on McDonald's :O), bio - Love and other drugs (Sjukt bra men mycket, nästan lite för, sorglig) och till sist en jääääättelång toalettkö.. Har aldirg varit så kissnödig i hela mitt liv (om ni undrade alltså..)

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0