Nobels testamente

2011-01-26 @ 17:09:18

Just nu sitter jag och skriver och läser om vart annat. Imorgon ska sista läsloggen vara inlämnad och jag har inte läst klart boken (och jag gör allt för att slippa läsa ut den, it won't work..). Snart är det träning oxå.. 
Så mycket att göra, så lite tid. 

Idag så skulle vi hålla våra presentationer på engelskan, jag har valt ämnet ringette (big chocker there..) aspeppad! Men eftersom jag hade en power point till min redovisning och salen vi hade inte hade någon smartboard så sa min lärare att jag skulle göra min imorgon. Men efter några presentationer så bytte vi sal eftersom det inte var så många som hade utan power point, så då började jag förbereda mig på att hålla min redovisning iaf.. Men jag hann inte eftersom vi slutade. Surt. Snacka fram och tillbaka, hela tiden :P

Nu ska jag plugga vidare och packa trunken.. Later!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv; Tack. (Och nej, du är inte onormal... Bara lite ovanlig ;)) <3

2011-01-26 @ 19:10:30
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0