Tränare, domare, värdinna

2011-01-16 @ 13:43:10

Hejsan, jag hann inte ens sätta på datorn igår, därav ingen uppdatering på vad som händer i mitt oerhört intressanta liv. Gårdagen började med uppstigning 08 och träning med tigrarna (de yngsta ringettetjejerna) vilket var helt underbart. Man får en sån otrolig energi av att vara med små barn, de är supersöta. Och det var många fler den här träningen än förra veckan, ett stort plus!

Efter träningen så åkte jag hem en snabbis för att hämta min domartröja och dömde sedan en flickmatch själv! Det var asjobbigt och jag kände att jag missade massa men det var ingen som klagade som tur är. Fick betalt iaf, så det var värt besväret :P

På kvällen så kom familjen Runhellen på middag, så det blev först panikstädning, men sen var det jättetrevligt! Vi pratade om alla resor vi gjort tillsammans och alla som vi vill/ska göra :)
En dag helt i min smak :) Full fart enda in i kaklet!

Idag har jag inget planerat, ska plugga lite. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0