Roll on Friday

2011-07-01 @ 12:51:28

Har egentligen inte intressant att skriva men skriver ändå. Bloggskadad much? Jag sitter på kontoret (som vanligt) och har inte särskilt mycket att göra men det finns alltid något att sysselsätta sig med. Ganska bra balans faktiskt, ingen stress! Och snart är det helg, yeey! (Även fast ingen annan bryr sig eftersom de är lika lediga oavsett vilken dag det är) 

Firandet
av Alina igår var supermysigt! Vi chillade på ett berg och åt massa onyttigt! Mumsig chokladtårta bland annat. Men jag var ju tyvärr tvungen att åka tidigare pga jobbet. Var nog smart dock, är inte särskilt trött idag! Pappa kom och hämtade mig och jag fick lära mig tanka (haha!) och jag fick övningsköra lite mer. Denna gång gick det mycket bättre! Klarade att starta flera gången utan att få motorstopp en enda gång!

Roll on Friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0