"Vägen till körkortet"

2011-07-03 @ 12:13:17
Hejsan! Hur mår ni efter helgen (och veckan)? Jag börjar vakna till liv här borta iaf. Dock måste jag erkänna att jobbveckan varit jobbigare än helgen. Är inte det sorgligt? Det får det bli ändring på! Igår var Runhellen's här. Trevligt som vanligt! Massa mat, superbra väder och planerande av kommande resor tillsammans (NEW YORK!!!!!!!!)

Idag ska jag övnigsköra. Måste lära mig hur kopplingen funkar, fick nämligen köra vår automat i fredags. Big mistake. Hann vänja mig vid det innan jag hunnit köra iväg, haha! Så nu ska det kopplas och växlas!
Och så ska jag träna idag. Vi har fått "läxa" från tränarna - att träna minst två gånger i veckan. Uschamej! Fast det är inte så jobbigt. Bara svårt att hinna med. Det finns ju så många andra roliga saker att göra på sommaren!

Ha en fin söndag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0