Arkivet

2011-06-14 @ 20:47:50
Nu är jag hemma igen efter ännu en lång och arbetsam dag! Efter jobbet åt jag middag med Olivia på Nancy's, supergott! Det var, som vanligt, trevligt att träffas. Det är verkligen roligt att vi hinner träffas oftare nu :)

Idag fick jag ytterligare några arbetsuppgifter att variera med vilket gör det hela lite roligare! Jag antar att jag chokades över enformigheten och att jag inte är van vid kontorsjobb igår. Idag var det roligare :) Eftre lunchen började jag riva i arkivet och gjorde mitt första besök nere i Källararkivet. Det var en upplevelse! Ingen särskilt trevlig sån dock.. Stort, trångt och fullt med papper.

Jag ser faktiskt fram emot att jobba imorgon! Nu ska jag ta en dusch och fixa naglarna :) Ha en trevlig kväll på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0