Dag 1 - Presentera mig själv

2011-06-01 @ 07:30:21

Ja, vem är jag? Jag heter Annika Ingrid Maria Linde, jag har aldrig gillat mitt namn. Gillar det fortfarande inte men har accepterat det. Jag är 17 år, fyller 18 den 8e september och det finns inget jag längtar till mer än att bli äldre! Jag har massor med drömmar, som jag hellre ser som planer snarare än drömmar. Jag har en oerhörd prestationsångest, är världens mest rastlösa person och hatar att misslyckas!

Jag
har bra självförtroende och dålig självdisciplin. Jag är blyg när jag är med personer jag inte känner och det finns inget jag hatar mer än att känna mig utanför. Jag skulle inte klara en dag utan mänsklig kontakt. Jag älskar att skratta och hatar att gråta.
Jag gillar att argumentera men hatar motargumentrande bevis å att jag hade fel, jag har bra övertalningsförmåga och ger mig inte om jag vet att jag har rätt (har jag inte rätt så vinklar jag ämnet så att jag får rätt). Jag upptäckte nyligen retoriken och vill bli värsta retorikproffset. Jag vet inte varför jag valde juridik (min programinriktning) men gillar det. Jag vill kunna allt, vara sjukt allmänbildad och ha ”mamma-förmågan” att ha koll på allt.

Jag
bor utanför Södertälje med min familj - mamma, pappa och syrran - i en villa. Jag är svensk, galen i skor, gillar inte ost, spelar ringette och är blond! Jag har varit på 10 begravningar men bara ett bröllop. Det bästa jag vet är att resa. Min favoritstad är Paris och mina drömresemål är New York och Kina.


Felicias bild, från vår galna London-dag!

Jag
gillar choklad, mina vänner och cheesy killar som Eric Saade! Jaa, detta är långt ifrån allt, men det är en början…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0