La pluie

2011-06-23 @ 08:39:52

Morning darlings! Och så sitter man här igen, i den osköna stolen med en kopp äckligt kaffe. Regnar gör det oxå. Inte för att det stör mig, jag sitter ju ändå fast inne. Det hade ju varit mer irriterande om det hade varit sol och 30 grader. Lite mysfaktor är det faktiskt med sommarregn!

Skönt
med långhelg oxå, love it! Hoppas dock på bättre väder. Eller kanske inte ändå. Midsommar är ju alltid regnigt.. Whatever, midsommar handlar inte om väder, för mig iaf. Appropå (hur fan stavas det? ni fattar vad jag menar) midsommar och ledighet så undrar jag vart alla är?! På kontoret alltså. Typ tre pers här. Man kan ju faktiskt inte skolka bara för att det är midsommar imorgon :P

Idag
  är det lönedag men jag får inget, började jobbar efter att de brutit löneperioden eller nått. Så jag får lönen i juli ist! Elakt tycker jag :(

Talk t'ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0