Längtar

2011-06-28 @ 15:27:48

Ojoj, det var dåligt med uppdatering här! Men som previously stated så är inte min högsta önksan att sätta mig framför datorn varken när det är finväder ute eller efter en hel dags jobb framför skärmen. You'll have to live with it :P

Igår
hände typ nada efter jobbet (inget speciellt på jobbet heller för den delen - fick mer att göra dock. Guess that's a good thing :P). Idag däremot ska jag till Rönninge och för picknick med Felicia och Louise efter jobbet! Pizza and strawberries here I come! Japp, jag längtar tills jag får åka dit!

De två fjomparna i mitten ska jag picknicka med! Linnéa är för närvarande på Peace & Love och roar sig (antar jag) och vart Fika är har jag ingen aning om. Fika, var är du??

En
lite läskig sak hände i morse, Zsuzsa (min handledare typ) typ svimmade! Här, på kontoret. Så alla jurister sprang omkring som yra höns (okej, inte riktigt men nästan..) och nu är hon på sjukhus iaf. Hoppas det inte var något allvarligt!

Nu
ska jag räkna ner tills jag får stämpla ut. See y'all later!

Kommentarer
Postat av: Fika

Jag är hemma och svävar på moln! :D

2011-06-28 @ 21:58:41
URL: http://outoftheclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0