Redo

2011-06-12 @ 22:37:03
Naglarna är målade, väckarklockan är ställd och morgondagens outfit är vald. Är jag redo att börja jobba nu? Vi får väl hoppas.. För imorgon 09 ska jag vara hos Human resources och sen är jag fast, i 4 veckor.
Nä, det kommer gå bra! Är mest orolig för vad jag ska göra av all skitsnacks och berätta-om-alla-coola-saker-som-händer-på-jobbet-men-som-egentligen-inte-är-så-coola lusten.. De som jag överöste med onödig information förra året är ju i Japan nu :P

Englandsresan är bokad oxå! Känns riktigt bra. Dock kommer det förmodligen kännas bättre när jag kan babbla, planera och drömma om det med mina resekamrater :D

Äsch nu bestämmer jag att jag är redo! Hur svårt kan det va? God natt på er :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0