Kanonkul

2011-03-03 @ 14:14:33
Gårdagen var toppen! Först shopping med Emilia, plus att jag äntligen fick se hennes nya lägenhet (som inte är särskilt ny längre), hon flyttade dit i somras :P Visar shoppingen senare!
Sen bar det av till Lousie för massa skratt, flum och mys med massa härligt folk :D Det blev inte så mycket filmtittande, det blir sällan det på våra filmkvällar ;P

Nu har jag precis kommit hem och ska försöka ordbajsa ner ett tal. Det ska hållas på måndag och mitt är långt ifrån klart.. Illa :P
Sen ska jag försöka hitta på något roligt till kvällen, man måste ju ta vara på lovet!
Hoppas alla har ett toppenlov!
Kommentarer
Postat av: Felicia

Talet ska faktiskt hållas på torsdag, vi skulle bara ha en check-up på måndag :) Eller ja, det sa han sist i alla fall!

2011-03-03 @ 20:47:42
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0