Handledarkurs

2011-05-27 @ 08:38:17
It's Friday, Friday! Promenad i spöregn till bussen, två lektioner, street food-lunch och sen är det helg :D Det är min dagsplan än så länge.. Är lite sur påä vädergudarna, vadå regn, och spöregn till och med?! Jag har typ bara converse! Mina fötter kommer bli helt dränkta :(

Just nu sitter jag och äter frukost och försöker boka om min handledarkurs (på körskolan, den man måste gå med föräldrarna). Jag hade (äntligen!) tyå 2 år försent) bokat in mig och mina föräldrar på en kurs nästa vecka. Men igår så säger pappa att han ska till Polen då! Hallå, jag frågade ju! Pappor asså..
Så nu måste jag boka om. Frågan är bara hur?

Grejen är att jag är livrädd och sjukt opepp på att övningköra så när det inte går helt smooth enligt planerna blir jag ännu mindre taggad.. VILL INTE! Jag kommer döda folk, mig själv och mina föräldrar :O
Enough of that, ha en fantastisk fredag, trots regnet!
Kommentarer
Postat av: Fika

I know the feeling! >.< Men jag har ju inte dödat någon än så det lär ju gå asbra för dig! :D

2011-05-27 @ 12:37:19
URL: http://outoftheclouds.blogg.se/
Postat av: Emilia

Nej de är skit kul att köra även om det är skitläskigt!!

Man är bara super nervös och tror att man ska kissa på sig och ha ihjäl folk men men :P

2011-05-27 @ 16:57:41
URL: http://karkulahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0