Kärnkraft

2011-05-25 @ 10:50:22

Sitter på naturkunskapen och förbereder mig inför kommande debatt om kärnkraft. Det är såå kul. Eller inte. Har precis fått reda på att jag ska komplettera i naturkunskap (för MVG) genom att göra en diskuterande artikel om kärnkraft. Är verkligen inte pepp på det om jag  säger så. Men ett MVG är ett MVG.. 

Fukushima 1. Jo jag är emot kärnkraft på debatten..

Detta
är min sista lektion idag (y) Har varken matte eller engelska. Måste hem och plugga sen, bläää.
Nu är essäprovet avklarat oxå! Det känns så skönt, men mitt prov blev så flummigt. Jag avslutade med att ifrågasätta lärarens frågeställning..

Let's focus on nuclear power! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0