Naturkunskap

2011-05-25 @ 14:20:55
Nu är jag hemma igen efter skolan. Är sjukt trött trots att jag bara haft två lektioner (varav den ena lektionen enbart tillbringades med facebook-fight). Måste sova mer!

Jag borde plugga men jag vet inte. Gör det om ett tag, behöver få lite energi först! Hade tänkt sätta mig ute ett tag men det blåser asmycket :/ Nä, jag ska boosta mig lite med att jag har chans att få MVG i naturkunskap (och ignorera att det betyder mer plugg) och mostly of all att det var mina skills på energiprovet som höjde mig! Vem hade trott det? Att det skulle gå bra för mig på natur.. Vivian (min fd fysiklärare), är du stolt över mig nu?
För er som inte vet, naturvetenskap och allt som har med det att göra är det värsta jag vet! But I guess I'm good pretending, or something.. :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0