Turkiet

2011-05-10 @ 08:33:00
Här kommer, äntligen, bilderna från Turkiet!

Vi var på ett all-inclusive hotell i Antalya, det var superfint och jättestort! Dock lite långtråkigt.. All-inclusive är inte riktigt min (eller min familjs) semester-typ, mycket roligare när det händer grejer och man ser massa och springer omkring och upplever landet och staden. Men man ska inte klaga!

Vi spenderade dagarna med att sola, äta och skratta! En dag var vi på ett Hamam (turkiskt bad) vilket var något av det skönaste jag gjort. En annan dag åkte vi på city tour, kollade på ett vattenfall och red på en kamel. Varje kväll firades någon och presenterna och champagnen flödade ;D

The gang ♥

The pool

Mat, här kommer mat!

Vid ett vattenfall

Les camels

Så läskigt!

Gamla stan i Antalya

Alex och jag i roliga, turkiska hattar!

Syrran knasade sig.. Haha, love you sis ♥

Party all night ;D

Det var en annorlunda resa det!
Kommentarer
Postat av: Alva

De bilder som är mina får ingen kopiera annika <3



love u 2....elr knappt! <3

2011-05-10 @ 17:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0