Varför?

2011-05-01 @ 17:08:34
Guuud vad kallt det är ute! Varför? Det är faktiskt maj nu, så det är okej att det blir sommar. Förut var det lite för tidigt men nu passar det perfekt.. Men nej! Hatar vädret.

Har stått och fryst och lyssnade på Down the Avenue's fina låtar och tråkiga "första maj-talare" i typ två timmar. Efter det var jag och Felicia i stort behov av fika och värme. Felicia vaknade när jag var påväg till Rönninge så hon hann knappt klä på sig imorse (skojade bara, hon hade kläder på sig.. Men hon hade bråttom iaf).

efter långfika och ett kort besök i Felicias soffa så är jag nu hemma igen. Har precis städat för snart kommer grannar och firar syster. Hoppas på att hinna börja på min juridik-uppsats innan, annars kommer jag aldrig komma igång :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0