Wise geek

2011-11-28 @ 16:32:24
Håller på med projektsarbetsresearchen. Rättssystemet i Storbritannien är det som ska förstås, sammanfattas och formuleras. Det är ganska intressant faktiskt. Har lärt mig massa, tex att de har fyra rättssystem i Storbritannien! Ja, lite geek-igt kanske.. Men det passar eftersom jag sitter och läser på wisegeek.com!

Dock blir jag irriterad på att det är så svårt. Dels för att jag måste göra större delen av researchen på engelska (juridik på engelska kräver hjärn-ansträngning), dels för att jag inte vet vart/vad jag ska söka på och dels för att det finns för mycket information!
Supergammal plugg bild jag hittade! En gång i tiden var mitt hår långt och fint...

Nä, men jag känner att vårt projektarbete kan bli riktigt bra. Eller vad säger du Ida??
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0