Last Friday night ;D

2011-09-24 @ 17:16:47
Guuud, vad kul det var igår! Det blev riktigt lyckat :D Jag hade ju inte direkt några förväntningar på hur det skulle vara vilket var bra tror jag. Aveny var inte superbra kanske, kommer nog inte bli min favoritnattklubb och jag är glad att vi inte valde att ha vår studentskiva där men det betydde ju inte att vi inte hade kul!

Inte alls långt köande, inget inträde och inte fullt så dyra drinkar som jag trodde! Dock var golvet galet halt, höll på att ramla flera gånger.. Men förutom några slemmiga stureplansstekare så var det massa sköna människor där! Vi drog därifrån typ tjugo i tre då det väntades en djävulskt lång resa hem med nattbussen. Kom hem till Emilia kvart över fem och dog av smärtorna i fötterna! Jag ska ALDRIG gå ut i 13 cm klackar igen! (Och alltid ta med platta skor att byta till!)

Det var en riktigt lyckad första utgång!
Emilia
Louise
Och jag på väg in till stan
På nattbussen

Ikväll ska jag bara vara hemma och softa! Trots att både Nattis och Alex ville dra med mig ut (rain-check?!) Är grymt trött och sliten. Inte bara sen igår utan med tanke på att vi firat någon varje helg i tre veckor nu (+ utgången igår) och att skolan börjat köra med oss så har jag inte haft tid att vila upp mig (eller umgås med familjen). Nu ska jag duscha, äta upp chokladen jag köpte igår, göra en ansiktsmask och försöka kurera mina stackars fötter..

Ha en grym lördag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0