Skoljoggen

2011-09-29 @ 20:53:09
skönt att sätta sig ner! Har verkligen tagit ut mig idag. Började med skoljoggen som jag var duktig nog att delta i, det var inte så ansträngande faktiskt. Jag kom in på en förvånansvärt bra tid, barmarken has paid off ;) Duktiga Ronja sprang till sig en andraplats av treorna, goodie girl!
Vinnarna!! Är grovt imponerad och småkär i han som sprang snabbast..

Sen blev det Ica-lunch och spexfotoförberedelser innan en extremt varm och tråkig naturkunskap. Efter skolan åkte jag och Linnéa med Felicia hem och pratade lite med Alfred på vägen, slängde oss i hennes soffor och åt mellanmål innan... FRISKIS! Trodde jag skulle dö av utmattning, men det gjorde jag inte! Vi körde ett bas-pass, vilket var tur. Hade aldrig klarat ett medel..

Mamma kom och hämtade upp mig efteråt och så åkte vi och köpte thai-mat, så gott! Så nu sitter jag här, mätt och belåten, och borde antingen skriva om socialpsykologi eller packa trunken till Finland (VI ÅKER IMORGON!) Men jag vet inte..

Vill sova
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0