Oh, those ladies!

2012-04-18 @ 23:31:25
Har haft en grym kväll med Wendy och Annette! Galet trevliga damer måste jag säga. Svårt att beskriva men let's say that Annette är väldigt amerikansk och Wendy väldigt brittisk. Så nu har man en inbjudan till London och en till Delaware, plus att Annette erbjöd sig att shoppa jeans och skor och ta med till oss, hehe (det är ju så mycket billigare där borta) Lovely!

Har haft en ganska lugn dag annars. Hade inga lektioner, korrigerade lite på research papret och åkte på studiebesök. Sen mötte jag upp Felicia och Linnéa (som var på skiva igår, avis!) med Carina, Emelie och Lousie på donken innan vi gick till studion för att hjälpa Felicia med hennes projektarbete i form av att agera modeller. Dock var jag ju tvungen att dra efter en bild pga. middagen. Men jag tror verkligen att Felicias bok kommer bli bra!

Nu ska jag skita i plugget (hade tänkt plugga lite nu men whatever som Annette säger) och gå och lägga mig! Nighty-night!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0