nelly.com

2012-01-31 @ 17:39:40
Har haft en ganska oproduktiv dag än så länge. På projektarbetstiden gjorde jag och Ida klart vår Hitler-plansch (till historian) och jobbade bara pyttelite med det vi faktiskt skulle. Skrev bara några intervju-frågor, nästa vecka har vi en intervju med vår fd, fd juridiklärare! Ska bli kul :)

Sen hade vi vernissage på historian med våra diktator-planscher, det var ganska kul men jag kan inte säga att jag paid much attention. Vi fick champagne och snittar (cider och chokladbollar) av Lalle (för att komma i vernissage-stämning, typ) Trevligt. Dessutom haf jag och Ida flertalet gånger försökt skriva ut alla folkrättsppx men misslyckats, hatar skolans datorer och skrivare!

engelskan fick vi jobba med vårat research paper (dvs. gå hem om vi ville) Så efter att ha snackat lite skit med Fika och hennes tyska-kompisar så åkte jag hem. Och nu sitter jag här och kollar klänningar på nelly.com (och drömmer om sommaren!)

Ska fortsätta kolla klänningar. Hallaa jag tar ju faktiskt studenten - jag får kolla klänningar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0