Photo shoot

2012-01-23 @ 22:02:07
Vi hade en liten fotosession idag på träningen så jag pallrade mig dit, fast jag är sjuk. Vad gör man inte för konsten?! Haha xD Tror att hon fick fler foton av min röv än framifrån meeen det är ju utespelarna som ska vara i fokus! Det blir nog fint, ska ni se ;D ..och ni kommer faktiskt kunna de bilderna, vi ska nämligen göra roll-ups och sätta upp på SM och runt om i Järna (och om ni har vägarna förbi Järna kan ni ju hålla ögonen öppna.. Eller stängda.)

Jag har lovat mig själv att lägga mig tidigt idag, eftersom jag börjar 08.10 imorgon och det faktiskt var sömnbristen som gjorde mig sjuk.. Har läst igenom idrottsinlämningen lite, men nu ska jag inte göra mer för idag. Natti-natt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0