A walk in THE park and birthday celebration

2012-06-05 @ 23:59:24
Kom på att jag inte är klar med New York-resan än. Det känns som om det var flera år sen vi var där.. Här kommer iaf lördagen, 7/11-2011. Som vi spenderade med att promenera runt i Upper East side - vi gick på Park Avenue (och kände oss som Charlotte i SATC, haha) och förbi Guggenheim museum (gick inte in pga bristande intresse för konst och aslång kö), hängde i Central Park (vilket typ är min favoritplats i hela världen!) och fikade på the Boat House! Efter det gick vi via Bethesda Terrace till 5th Ave och shoppade lite, tillsammans med resten av alla helglediga newyorkers, innan vi begav oss tillbaka till hotellet och chillade (läs: sov!) innan kvällen.

kvällen firade vi lilla mig! Anledningen till att vi åkte till NY var för att fira min 18-årsdag och på lördagskvällen gick vi ut och åt för "min skull" eller vad man ska säga :) Det blev champagne på hotellrummet, limousine-premiär (för min del), middag på en typical american restaurant och avslutning uppe i Empire State Building med utsikt över hela min drömstad! I was in heaven!
Park Avenue
Guggenheim (och den långa kön)
(Konstgjorda) sjön Reservoir i Central Park
Kramar i höstiga Central Park!
Bethesda Terrace (27 dresses if anyone recall..?)
The Boat House
Fotomodeller..?
In da limo
Pappa och Alex med vår chaufför Eddie!
Dinner
Min absoluta favoritstad ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0