Getting ready

2012-06-04 @ 14:22:47
Ikväll är det studentmiddag på TG! Vilket är det närmsta bal vi kommer, här ska det fixas! Var som vanligt ute i god tid (not) och köpte min klänning igår, har vänt uppochner på alla lådor i huset för att hitta passande strumpbyxor och skickat efter locktång! Men först: duschen!

Har spenderat morgonen med att städa mitt rum. Inte världens roligaste, men jag känner mig själv och skulle annars fått panik på studentdagen när alla kommer på mottagningen (hatar att inte ha städat när folk ser.. hehe) För övrigt så läste jag klart City of Fallen Angels igår (måste läsa nästa!) och ber till vädergudarna om en ändring i vädret! GE OSS SOL!
Här har ni några bilder från vår bal i 9:an! Det var tider det...
Kommentarer
Postat av: Em

Det var galet länge sen! fyy va vi var små ♥

2012-06-04 @ 19:09:03
URL: http://emiliakarkulahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0