Sommarlov eller bara sommar?

2012-06-11 @ 10:23:09
Hej på er! Efter några dagars vila är jag nu back in business igen! Studenten var verkligen allt och så mycket mer än man räknat med! Lugnt den grymmaste dagen i mitt liv! Jag saknar den (redan) otroligt mycket och är livrädd för att vända blicken framåt och bestämma vad jag ska göra av mitt liv.

Igår fick jag (äntligen) träffa tjejerna igen, är lite beroende av deras sällskap.. Hur ska jag överleva i höst?! Först hängde jag, Emelie, Linnéa, Louise och Alina på älskade Coffeehouse by Georges uteservering och myste innan vi åkte till Medborgarplatsen och mötte upp Felicia och Carina och tog en drink på Snaps! (Vilket jag försökte lägga upp lite bilder på igår men appen dampade sig..) Det var en stört mysig kväll! Älskar att sommaren är här!

Idag har jag inget annat än en teorikurs på körskolan inbokad så fram tills dess har jag tänkt att jag ska plugga lite körkortsteori, powerwalka, söka några jobb samt planera sommaren i allmänhet :) Vi hörs!

(Just det, angående bilderna från studenten så funderar jag fortfarande på hur jag ska lägga upp dem. Om jag ska lägga upp mina bilder (från utspringet och mottagningen) först eller om jag ska vänta tills jag får Felicias champagnefrukost-bilder och ta dagen i kronologisk ordning..)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0